Lean Landing – raskeste vei til internasjonale markeder?

Lean Landing har som formål å få små og mellomstore virksomheter hurtig inn på nye europeiske markeder.

Prosjektet skaper en plattform, hvor virksomheter kommer i direkte kontakt med samarbeidspartnere og kunder, så de effektivt kan teste om deres produkter eller tjenester kan selges i utlandet.

Lean Landing nettverket består av 26 partnere fra hele Nordsjøregionen, med Væksthus Sjælland som lead partner.

Hva tilbyr vi?

Et nettverk av innovasjonsmiljøer og inkubatorer, som har skreddersydde programmer som skal hjelpe virksomheter med å utvikle seg, vil sammen utvikle et Soft Landing program.

Dette betyr i praksis at mindre virksomheter får støtte og sparring underveis, så de lander mykt i de internasjonale markeder.

Virksomhetene vil raskt og effektivt få en markedsvurdering av sine produkter og tjenester på nye markeder via praktisk utprøving, så de slipper en rekke markedsundersøkelser.

 

Hvem er målgruppen?

Gründere samt små og mellomstore virksomheter, som vil teste ut sine produkter og/eller tjenester i utlandet, eller finne nye partnere.

Hva koster dette?

Det er gratis å delta. Hvis en virksomhet er interessert i å delta i Lean Landing, inviterer prosjektledelsen til en screeningsamtale som vurderer virksomhetens potensiale og motivasjon for å delta i prosjektet.

Kontaktinfo

For mer info send mail til programansvarlig Mette Thielemann i Drammen, Norge: mette@drivinkubator.no